fredag 8 april 2011

Fredagsmys

Nudlar, tomater och en liten flaska vitt vin. Mmmmm mums. Det gäller att slå på stort, det är ju ändå fredag.

Hade precis ett mankemang (ett ord man inte använder så ofta ;-) ) med mitt internet. Hade full styrka men kom inte in på någon sida. Så vad gör man då. Jo ringer ComHem och genast får man prata med en mycket trevlig man som tar tag i problemet och löser det. Tack snälla, nu kan jag surfa igen. Tjohooo. Måste vara såååå kul att jobba sent en fredag, men jag är glad att någon gör det. Tack ComHem.

Så vad har ni för er och vad stog på menyn för er?

2 kommentarer:

Sabina sa...

Åh så det är Comhem man ska ha, du skulle ha sagt åt honom att komma dit och fixa det, han kanske inte bara va trevlig han kanske var snygg oxå ;) heheheh.
Man ska inte underskatta nudlar, mums OCH vitt vin, najs.
Fredagsmys på hög nivå här;)
Får se om jag kommer förbi dig idag snäckan.

Puss å kram

CiCCi sa...

Japp, Comhem is the shit. ;-) Tänk att jag tänkte samma sak hihihi :) Men han lät inte snygg så jag bjöd inte över honom. Du hade tyckt att jag var väldigt tråkig idag, men du är välkommen anytime. Puss