söndag 13 mars 2011

Ännu en helg

Sådär då har ännu en helg passerat i ett rasande tempo. Vi har firat mamma i dagarna två och det har varit en mycket lyckad helg. Mamma har blivit ompysslad och firad av både släkt och vänner. Så kul att så många kom och jag tror dom flesta hade roligt. Det blev ganska mycket jobb i köket för mig och allra käraste syster, men det var det värt.

Har precis tittat på veckans avsnitt av Solsidan och jag kan ju säga att mammas fest var mycket roligare än Ove Sundbergs. Herregud säger jag bara. Det är ju helt galet vad jag gillar den där serien.
Och appropå serier så är ju både Greys och Desperate housewifes tillbaka denna vecka.Tror jag sover hemma hos J så jag kan kolla på dom tvprogrammen.

Just nu sitter jag inne på mitt rum och har ätit chips i sängen vilket inte är så smart nu när jag vill krypa ner och sova. Det är inte så fräscht. Men det är dags att gå å lägga sig efter en bra men hektisk helg. Har saknat J och det har känts konstigt att han inte var med. Men jag är glad att vi lyckades fira mamma och att hon tyckte att hon fick en bra helg. Det var det viktigaste.

Inga kommentarer: