söndag 26 december 2010

E kom på det

Imorse klockan sex vaknade E och ropade på sin mamma. Han gör inte det så ofta nu förtiden och sover oftast sött i sin säng hela nätterna. Och han ropade för han ville ha sällskap. Så jag tog min kudde och kröp ner fast jag vet att kroppen värker efteråt.
- Mamma du är världens snällaste. Inte ens mobiltelefoner eller om jag skulle få Michael Jacksons hus skulle vara bättre än dig. Sen somnade han om.

Låg och tänkte att han har kommit på det. Saker är bara saker men kärlek det kan man inte köpa för pengar.

Och ja, min nacke värker, men just nu är det värt det...

3 kommentarer:

Londongirl sa...

Han är så klok din fina kille....
Blir alldeles våt under ögonlocken här när jag läser vad du skriver....
Kram till dig!

Sabina sa...

Naaaaaaw finafina E, ja tänk det tar ett tag, men sen kommer dom på det;)
Även om det tog nästan en hel julklappsutdelning och varsit cod i den här familjen;)
Ha en god fortsättning snäckan, är du ledig något nu??

Puss å kram

CiCCi sa...

Londongirl: Han glömmer bort det ibland att jag är hans snällaste mamma, men när man trött undrar om man någonsin ska få sova igen så är det dom bästa orden. Kram kram

Sabina: Ja du dom är glömska ibland dom små liven. Ledig hela veckan faktiskt. Lovely. Kanske vi kan ses en stund. Puss å kram