måndag 9 juni 2014

Sommar

Har varit hos bästa Anna ikväll och fått mig en riktigt kort sommarfrilla. Gu så nöjd jag blev. 

Före, alldeles långt, krulligt å oformbart i värmen. 

Efter. Å så skönt!!

Haft en skön sommarhelg. I lördags hade J ordnat med barnvakt och hotellnatt på Clarion i Stockholm. Lyx för två. Ingick tillgång till poolen, vin på rummet och en trerätters. Men vi började den soliga dagen med ett besök i Kungsträdgården där det var restaurangernas dag. Åt en god lunch i solskenet å drack en goood svalkande öl till det. 


Sen hittade vi champagne tältet. Mmmmm...


Avslutade besöket med varsin glass, mumsfilibabba...


Sen gick vi och checkade in på hotellet. 


Hamnade högst upp på tionde våningen. Väldigt högt upp. 




Tog å svalkade oss vid poolen det första vi gjorde. 34 grader i vattnet och 22 i luften, helt ok sålänge man låg i poolen. 



Kvällens middag blev fisk till förrätt, kött till varmrätt och en otroligt god efterrätt. Var tyvärr alldeles för mätt så det var svårt att få i mig min radiokaka med päron sorbet. Maten var ok, inte fantastisk, men helt ok. 


Två riktigt trötta småbarnsföräldrar slocknade tidigt, mätta å nöjda. 

Söndagen började med en god god god frukost innan vi åkte hem till vårt lilla hjärta och verkligheten. 


En fin present från min älskling. Man kan ju undra vad det blir nästa år efter den här fina presenten. Tack älskling. Love you. ❤️❤️❤️

4 kommentarer:

Mamma sa...

Nu slipper du saxen under hela sommaren. Det är skönt och blir billigt. Sen är du ju så fin i kortklippt också. Kram

CiCCi sa...

Tack mamma. Jag trivs väldigt bra i mitt korta hår 😊 kram

Sabina sa...

Du ditt snyggo passar i allt. Gillar både ditt krulliga hår och ditt korta hår.
Låter som en loveli helg, lite avis blir jag allt.

Puss puss puss

CiCCi sa...

Sabina, nä inte jättebekväm i krullet, men tack. Du är ju för go du.
Puss