onsdag 14 maj 2014

Tyst

Det är tyst här. Alldeles för tyst. Jag ser att senast jag skrev var i början av maj och nu har halva maj passerat redan. Tiden går för fort. Alldeles för fort. 

Börjat fundera på att lägga ner bloggen. Känns ändå inte som jag har nåt att skriva om längre. Inget kul iaf. Så jag funderar lite på det. 

Snart 39 år. Tror jag har en liten kris. Vill inte bli äldre. Fast samtidigt vill jag ju fortsätta å då blir man äldre. Mina goa kollegor som alla är typ 20nånting övertygade mig nästan att det ju bara är en siffra. Ja, jo, så är det väl. 

Men jag ska försöka skärpa till mig, ge det en till chans å blogga. Minst varannan dag. Även om det är ett inlägg om ingenting.

Puss å er

4 kommentarer:

Sabina sa...

Lustigt. Hade samma tanke jag med igår. Att nu lägger jag ner. Vi får fundera lite till först kanske.
Vill inte att du slutar blogga även om inlägget är om ingenting.
Puss på dig bästa ❤️❤️❤️

Pappa sa...

Du är väl inte gammal, pappa är det. Fortsätt blogga.

Anonym sa...

Vilka kloka kollegor du har./anette (Sabinas faster)

CiCCi sa...

Sabina: jag fortsätter ett tag till. Du har ju ändå lite innehåll i dina inlägg så du får absolut inte sluta :). Kraaaaam

Pappa: hahaha, du e ju för go du. Tack, men jag känner mig iaf gammal :)

Anette: visst är dom bra mina kollegor. Glädjespridare och typ 25 år allihop :). Kram