lördag 4 januari 2014

Hemma

Hemma igen. Kom hem igår redan och känner mig trött, mörbultad, sjuk, seg och nöjd att få sitta hemma i fåtöljen. Det blir ju såklart bättre men än har jag inte lyckats lägga mig ner i sängen. Gör så rackarns ont att ligga ner. Inte så mycket i operations såren men i bröstkorgen. Det känns som ett revben skär in i lungan när jag lägger mig så jag inte kan andas. Så natten började i fåtöljen å fortsatte sen i soffan med en massa kuddar bakom ryggen. Och det blir man ju aningen stel av. Känner mig sjuk, som om jag har feber fast jag inte har det. Men nu har jag iaf duschat och fått på mig nya kläder. Fräscht. Det blir snart bättre. 

Följer team 02 via Twitter här hemma och det går bra för grabbarna. Dom vann två och spela en oavgjord igår och blev etta i gruppspelet. Nästa match spelas 11.10 idag. Såååå spännande. Å vad jag hade velat vara där. Men det kommer fler cuper. Det är jag helt säker på. Och fler chanser till hotellnätter och hotellfrukostar. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ta nu hand om dig och krya på dig./anette (sabinas faster)

Sabina sa...

Klart det gör hjärtat, men vet precis hur det känns. Blir galen här hemma över att inte kunna vara med. Nu kan ju vi se matcherna ändå, men det är inte samma sak.
Fortsätt ta det lugnt å krya på dig <3 love U.

Kraaaaaaaaamar

CiCCi sa...

Tack Anette, det ska jag...eller det gör jag :-)

Sabina: jag tar det så lugnt så :-). Kraaaaaaaamar tillbaka

Marie Östlund sa...

Hej Cicci,

Skönt att du är hemma igen!
Hoppas att du snart är på bättringsvägen <3

Kram Marie