torsdag 7 februari 2013

Lagen om all jävelskap

Den där dagen då jag äntligen ska få träffa finaste Sabina närmar sig, men det verkar ju inte vara tur på något sätt just nu. Vanessa är lite halvsnorig sådär. Ja alltså så där så hon snorar ner min tröja, men hon är pigg å äter å sover som hon ska å ingen feber så hon är väl ändå hyffsat ok. Å så kommer sonen hem med feber och ont i huvudet. Så det ser mycket dystert ut på fronten att få träffa Sabina. Får ju inte smitta ner henne nu. Dessutom är det kalas för goaste gudbarn/kusin/systersonen Axel på lördag med en massa kusiner och sysslingar som man äntligen ska få träffa efter att inte sett dom på typ två år. Det ser ut som det kalaset ligger i fara också. Ja för vår del alltså. Å dessutom är Jörgen borta tills på tisdag.

Så nu undrar jag så här. 2013. Är det året då all jävelskap ska inträffa. Ok, den trettonde är ju inget tur nummer, men ska det fortsätta så här resten av året då vet jag inte om jag vill vara med längre. Ge mig något att skratta åt bums.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hjärtat kolla in videon i förra inlägget så skrattar du nog <3

Puss

CiCCi sa...

Haha, ja det gör man ju. Tack.
Puss på dig <3