tisdag 4 september 2012

Shopping

Idag ska jag åka iväg med min stora gos efter han kommer hem från skolan å shoppa. Hans egna förslag eftersom han "inte har något att ta på sig" . Får hoppas att lillesyrran tycker det är ok att ligga i vagnen och kolla på kläder. Han skulle behöva en klippning också men vi får se vad vi hinner med.

Hans önskan är att jag snyggar till mig lite och han är verkligen orolig att jag inte kommer se cool ut. "lovar du att du sätter på dig nåt annat än gravidkläder idag. Och kanske fixar håret lite"
Med coola kläder menar han korta jeansshorts typ. Vad han inte förstått är att jag inte är fjorton och hur ocool som helst.

Skulle behöva klippa mig jag med. Eller skaffa långt hår. Just nu känns det som att plånboken skulle bli glad åt långt hår. Men fram tills dess att det är långt ser man ju bara hemsk ut.

Just nu sover sötis så det är väl dags och göra sig vacker. Platt-tången och sminket fram så ska jag nog få ordning på det här fejset så gott det går iaf.

2 kommentarer:

Anette sa...

Haha ja av barn och fulla får man höra sanningen :) Tyckte du såg jätte cool ut inne på ica :)Kram!

CiCCi sa...

Tack Anette. Kände mig inte så cool ;-) Kram