lördag 1 september 2012

Ensam

Om detta fungerar via mobilen innebär det ju att jag kan blogga oftare. (fungerar inte så bra så jag slutförde detta på datorn)
Som nu när jag ligger i sängen å ammar. Fantastiskt. Det är ju problemet när man som denna vecka varit mycket ensam och inte alltid två armar fria. Man får inte mycket gjort. J har jobbat, varit på möten, tränat, varit bakuis, varit på fotbollsmatch och handlat så vi har inte sett till honom så mycket denna vecka. Hoppas på bättre vecka nästa vecka.

Vanessa går iaf upp i vikt och väger nu 4,8 kg. Bvc sa att jag nog kunde överge ersättningen nu. Och precis samma dag som dom orden uttalades har hon inte varit alls speciellt nöjd. Så jag fortsätter kämpa på med amning och ger tillägg.



3 kommentarer:

Sabina sa...

Vet hur det känns att vara mycket ensam, inget man önskar någon när man är "fast" med en sötispötisbebis!!

Söt som socker den där Vanssa, precis som sin mamma <3

Kraaaaaaaam

Anette sa...

Vilen liten goding hon är!! Så söt <3

CiCCi sa...

Sabina: Ja, å jag ska ju egentligen inte klaga när jag vet hur du har det. Så jag bestämde mig igår för att inte klaga och vänja mig. För jag är ju egentligen hur gla som helst att få vara med henne 24/7. Ses i morrn!
Kraaaaaam

Anette: Jamen visst är hon. Som sockrade smultron. ;-)