söndag 20 maj 2012

Flytt, inköp och födelsedag

Så har jag tömt lägenheten och börjat boa in mig hos J. Eller jag flyttade inte så mycket. Men jag pekade med hela handen till alla snälla som hjälpte till. Så sen i torsdags är jag sambo igen. Känns riktigt bra.

Sen så åkte vi i fredags och spenderade lite pengar på bäbis igen. Vi skulle egentligen låna barnvagn av Js snälla bror och sambo, men vi kunde inte låta bli att köpa oss en egen i fredags. Beställde en Brio och den kommer att vara klar för hämtning någongång under veckan innan midsommar. Klart bäbis ska åka kungligt. Desutom ingick det ett presentkort på 1000 kr i köpet så nu kan man ju shoppa ännu mer till bäbis.

Och igår bidde jag ytterligare ett år äldre. Så roligt att bli firad. Älskar födelsedagar. Dock hade jag inte hunnit eller orkat baka själv i år. Så det blev en mix av hembakade bullar, köpta kakor och hemgjorda tårtor med köpta bottnar. Men det gick ju bra det med. Fick så mycket fina grejer. Kläder, presentkort, fotvård och en kamera. Himmel vad snäll jag måste ha varit. Tack alla ni som kom och alla ni som kom ihåg å grattade mig på fejjan och mobilen.

Inga kommentarer: