tisdag 22 maj 2012

Dopare dagen

Så har hela sveriges lilla prinsassa Estelle döpts idag. Min inbjudan måste ju självklart ha kommit bort, men det lilla jag hann se på tv när jag kom hem idag var ju alldeles bedårande. Vilken liten sötnos.

Å vad jag längtar efter min lilla bäbis. Undrar så vem det är som ligger där inne. Men om två månader vet jag.

Jag börjar känna mig ordentligt nervös inför förlossningen. Hur kommer jag klara detta? Vet ju vilket kontrollfreak jag är och vill ju helst vara upp över öronen förberedd, men just nu känner jag mig inte det. Önskar jag kunde vara lika lugn som Jörgen är. Han är sååå cool. Men han ska ju heller inte få ut den här lilla bebisen ur sin kropp så jag förstår om han är lite lugnare. Och det är nog bra att han är det när jag kommer att flippa ur och inte hita väskan, veta hur jag ska andas eller stå, sitta, ligga...Jag hoppas det åtminstonde..

Så får vi se hur vårt dop kommer se ut senare i höst. Lite mindre hattar, guldvaggor och kändisar, men annars blir det nog i stort sett detsamma.

Inga kommentarer: