fredag 23 december 2011

God Jul

Skinkan är precis uttagen ur ugnen och allt pynt är verkligen på plats nu. Det bidde ju t om peppishus tillslut med hjälp av tonåringen. Stort Tack.


Nu är det bara lite klappar som ska slås in sen blir det god god mat och lite senare mumsig skinkmacka. Å jag och min älskling är ensamma ikväll så vi har fyra bingolotter att ta hand om. Blir svettigt, men för en van spelare så ska det nog inte vara någon match. Imorgon kommer mitt E hit och vi ska fira hemma hos Systeryster. Blir lite nytt och lite gammalt.

Önskar er en underbar helg och att ni tar hand om varann ordentligt. Avslutar med några fler bilder från julen hemma hos mig. God jul på er mina vänner.




I år bidde det plastgran igen.

Nytillkommet julpynt i granen inköpt på Harrods

2 kommentarer:

Anonym sa...

God jul doter mi. Vi ses på Alnäs där vi skapar nya traditioner. Kram mamma

Anonym sa...

Åååååå va mysigt :) Så klart när finasteC varit i farten!! Hoppas du hade en bra jul och fick lite klappar darling.
Tänker på dig massor och hoppas du mår lite bättre.

Puss å kraaaaaam//Sabina