onsdag 3 mars 2010

Vill bara göra er uppmärksamma på att

Gry har ett plan.
Japp, Gry Forsell på Mix Megapol har även i år fixat ett plan som ska ta ett gäng tjejer ner till Fuerteventura för en veckas avkoppling, sol, lyx och tid att bara vara. Som grädde på moset följer även Ola med och Andreas Johnson...som en liten bonus.
Guuu så nice det hade varit. In och nominera nån som borde få komma iväg..vem som helst...bara det är en tjej...vilken tjej som helst alltså....ingen speciell...kan vara mamma, moster, syster, dotter, kusin, mig, syssling, bästa vännen, mig, fröken i skolan, mig, mormor, farmor, mig eller nån annan tjej som behöver komma iväg och ta igen sig. Lägger in länken också så ni slipper leta.

http://www.mixmegapol.se/tjejplanet

4 kommentarer:

Sabina sa...

MOuhahahahhahahaaa söt du är=)

CiCCi sa...

Eller hur!!! hihihihi

Tommy sa...

Jag har anmält dig. Som vanligt. :)

CiCCi sa...

Tack, håller tummarna då. Skulle verkligen vilja kom ut i världen igen.