onsdag 19 maj 2010

Ingen vanlig dag del 2

Idag är ingen vanlig dag för idag är det CiCCis födelsedag!

Hipp hipp hurra för lilla mig. :-D

Vaknade upp med nackspärr dock så jag har ont, ont, ont och idag har jag inte tid med det. Men vad gör det när min son ställt klockan och kom upp redan halv sex för att sjunga för sin lilla mamma. Och så hade han slagit in sitt Nintendo DS i ett papper som han ritat så fint med en massa hjärtan och med texten "att låna en vecka". Men jag får bara låna när han är hos mig och ikväll ska han till sin far. Han är ju bara så söt min lilla E. Dessutom så gjorde han frukost åt oss båda. Så fint hade han gjort. Jag har ju såklart tagit bilder, men dom får komma senare.

Ha nu en bra dag allihop. Jag ska försöka ha det bra trots min onda onda nacke. Jag tänker inte bli gammal så det så.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hahaha sådan mor sådan son;) Han är urgullig och så är även du.

GRATTIS GRATTIS finasteCicci, jag hoppas vi ses ikväll annars ses vi ju på Lördag <3

Pussa

CiCCi sa...

Sabina: Tack snällaste vännen. Hoppas du mår bättre idag. Ses på lördag. Kram