söndag 1 februari 2015

Trött

Ja så var det då söndag igen. Helgen är slut. Jag är slut. 

Medan J legat på soffan hela dagen har jag ätit frukost med V, skottat en massa snö med tvååringen...där måste jag faktiskt flika in att J ändå hjälpte till...åkt med tvååringen till Skepptuna för å hämta hem E som sovit hos kompis sedan i fredags, hängt i ishallen mellan tolv och tre. Hem å lämna V för en tur till stadium i Väsby C med E å inköp av springskor, addidas byxor, målvaktshandskar å en boll, allt för det fantastiska priser 1300kr, alltså inget för min del den här månaden heller. Väl hemma stod tonåringen å grejade i köket. Doftade fantastiskt. Å så gott det var sen. Dock blev det ett berg av disk och ytor att rengöra efteråt. Gör det ju såklart gärna när hon är så duktig å fixar. 

Här kommer det hon serverade i bilder. 



Nu ligger jag ner å slöar. Ska strax gå å sova. Så himla trött. Slut. Nästa helg är inte mycket bättre. Hockey, hockey å åter hockey. Bara å ställa upp. Smile and wave, smile and wave...

2 kommentarer:

Anonym sa...

VÄRSTA LYX KROGEN HEMMA!

VILKEN LYX OCH BLI BORTSKÄMD SÅ DÄR! DET SKULLE MAN INTE TACK NEJ TILL! LULLO DIG!

CiCCi sa...

Anonym, vilka stora bokstäver ;). Ja lyllo mig. Inte varje dag man blir servera lyxmiddag. :)