lördag 29 oktober 2011

Happy Halloween


Pumpan står på balkongen och lyser. Första gången jag gjort en pumpa gubbe och jag är faktiskt nöjd. Vad jag däremot inte är nöjd över är att min fina lånade dator börjar ge upp på allvar. Det känns mindre kul. Men snart är det ju jul å kanske jag har varit tillräckligt snäll i år så tomten kommer med en ny? Eller...??

Å appropå jul...

Inte världens bästa kvalité på bilderna kanske men ni ser vad det är va? Japp två tidningar med härliga jultips. Så underbart.

Å grattis Sabina till vinsten i min lilla tävling. Klart det var Eric Gadd.

Och just nu i skrivandets stund kom tre läskiga utklädda "gubbar" hit och tog med sig sonen ut på halloween-godis-jakt.


Själv har man ju sett till å ha godis hemma så jag behöver inte gå ut på jakt.

Happy halloween på er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naaaaaw tack;) coolt brukar aldrig vinna, Yeeeeej !!!
Super fin pumpa, duktiga du. Jaaaaa snart är det jul, måste oxå köpa mig lite jullektyr;)
Kraaaaaaaam//Sabina

Caesar sa...

Hmm tycker inte jag fick en riktig chans att tävla ;-)

Superfint var det eller är det ska jag säga du är en riktig mästare på att pynta , och en superhelg har det varit :-)

Kram Kram

CiCCi sa...

Grattis grattis Sabina! Visst e det kul å vinna. :-) Ja snart är det verkligen jul igen och det känns som att väntan blir kortare med alla dessa härliga tidningar. kraaaam till dig med.

Caesar: kram kram? Hrmpf...;-)
Jag kanske borde bli inredare istället så pysslig som jag är? Å mer mys blir det i helgen. Å alla andra helger fram till jul. Gu sån härlig höst det är.
Puss puss på dig min kejsare.