onsdag 2 juni 2010

Sjukskriven

Så har jag för andra gången i mitt 35 åriga liv blivit sjukskriven. Första gången var när jag var gravid och hade typ 200 i puls sista månaden innan förlossningen. Nu har jag inflammation och nerver i kläm på höger sida. Nacke, axel, skuldra, överarm och underarm. Det är alltså inte alls bra att jag sitter här. Vill bara beklaga mig lite och tala om för er hur läget är. Sjukskriven i två veckor och det känns inte bra på många sätt och känns bra på ett sätt. Det som är bra är att jag får vila min arm från att sitta fel vid datorn på jobbet. (Ska vila från datorn hemma också såklart) Men det negativa är att vi hade fullt upp på jobbet med roliga saker som är viktiga och jag känner mig värdelös att inte kunna vara där och hjälpa till. Sen är det ju mindre pengar i inkomst. Tur att jag bor ihop med en sån rik man. Ja, han är har iaf ett hjärta av guld och plånboken full med omtänksamhet. Nej nu ska jag inte vara här. Vila.

Ses sen.

5 kommentarer:

Sabina sa...

Så jobbigt att du mår dåligt min kärevän, ringer dig ist så får jag höra vad läkaren sa.
Pussa

Anette sa...

Stackare hoppas du blir bra snart Kram!

Jennie sa...

stoooor kram å hoppas du blir bättre snart! kom ihåg å vila nu... jag vet hur svårt det är... :D

CiCCi sa...

Sabina, Anette och Jennie. Tack för uppmuntrande ord. Kram på er

Anette D sa...

tråkigt att du mår dåligt hoppas du blir bra snart! Bloggen blev jättefin!!